loading...
مهران دانلود
admin بازدید : 81 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (2)

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Lucky Patcher 3.2.9 Android منتشر شد!

 

اگر شما هم اهل نصب بازی ها و نرم افزارهای مختلف روی موبایل اندرویدی خود باشید، حتما دیده اید که بعد از مدتی استفاده، برای ادامه کار نیاز به لایسنس و رجیستر شدن دارند. و در غیر این صورت غیر فعال شده و یا با محدودیت هایی مواجه میشوند.

نرم افزار Lucky Patcher که در موبایل های اندرویدی قابل نصب است، برنامه های نصب شده در موبایل شما را جستجو کرده و آنهایی را که نیاز به رجیستر و یا تایید License دارند پیدا میکند. سپس میتواند به صورت اتوماتیک آنها را در گوشی شما رجیستر کرده و محدودیت هایشان را برطرف کند. به این ترتیب میتوانید به راحتی از برنامه ها و بازی های محبوب خود استفاده کنید و دیگر نگرانی بابت رجیستر کردن آنها نداشته باشید.

 

برای استفاده از این نرم افزار لازم است که گوشی شما Root شده باشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Lucky Patcher به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید.



 دانلود نرم افزار موبایل
 
 
admin بازدید : 61 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

نرم افزار نقشه گوگل (Google Maps) حقیقتا بهترین نرم افزار نقشه و مکان یابی است که در دنیا وجود دارد. در این مطلب، نرم افزار نقشه گوگل مخصوص سیستم عامل iOS را برای شما تهیه کرده ایم. این نسخه روی موبایل های آیفون و همچنین آیپد قابل نصب و استفاده است.

 

نرم افزار گوگل مپ، در حالت پیش فرض هیچ نقشه ای ندارد. اما شما میتوانید با انتخاب منطقه جغرافیایی خود، نقشه دقیق آن مکان را تا شعاع چند کیلومتری دانلود کنید. سپس در استفاده های بعدی، بدون نیاز به اینترنت میتوانید از نقشه دانلود شده استفاده کنید. ضمنا اگر به طور عادی با موبایل خود به اینترنت دسترسی داشته باشید، به محض ورود به هر منطقه جدید، نقشه آن منطقه به صورت اتوماتیک دانلود میشود.



 دانلود نرم افزار موبایل

admin بازدید : 69 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه iOS این نرم افزار را که مخصوص موبایل های آیفون میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.



 دانلود نرم افزار موبایل

admin بازدید : 57 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

اگر با موبایل آیفون خود امکان دسترسی به اینترنت را داشته باشید، توسط نرم افزار Yahoo! Mailمیتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.



 دانلود نرم افزار موبایل

admin بازدید : 83 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افرار وایبر viber که می توان با آن تماس رایگان گرفت و به شماره موبایل مورد نظرتان اس ام اس مجانی فرستاد برای گوشی های سیستم عامل ویندوز (ویندوز فون windows phone و نوکیا لومیا). در پست های قبلی ورژن هایوایبر سیمبین و وایبر اندروید را برای دانلود قرار داده بودیم و بنا به درخواست این برنامه کاربردی تماس تلفنی رایگان نسخه گوشی های ویندوزفون وایبر را قرار دادیم. با کمک نرم افزار Viber می توان به کانتکت لیست تلفن همراه خود مجانی زنگ زد و پیام کوتاه sms فرستاد با این شرط که شخص مورد نظرتان نیز این برنامه را روی گوشی خود نصب داشته باشد. از این نرم افزار کم حجم گوشی لذت ببرید.

نرم افزار وایبر گوشی لومیا ویندوزفون تماس رایگان
 
ادامه مطلب دانلود برنامه وایبر برای گوشی ویندوز فون viber windows phone .
admin بازدید : 60 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

برنامه Namaz Reminder یک نرم افزار جالب برای گوشی های سیمبین Symbian و نوکیا Nokia می باشد که با دانلود و نصب این نرم افزار گوشی شما با توجه به منطقه زمانی که شما در آن قرار دارید (و در برنامه تنظیم کرده اید) از اوقات شرعی مطلع می شوید و هرگز نمازتان را فراموش نمی کنید.

دانلود نرم افزار اعلام زمان نماز اذان موبایل
 
ادامه مطلب نرم افزار یادآور نماز Namaz Reminder گوشی سیمبین .
admin بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger برای گوشی های اندروید Android. برنامه یاهو مسنجر بدون شک یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای چت بخصوص در ایران بوده و هست. حال نسخه موبایل این برنامه را برای دانلود قرار دادیم. از قابلیت های این نرم افزار امکان ایجاد مکالمات صوتی و تصویری رایگان با دوستان لیست مسنجر می باشد. هم چنین می توانید فایل برای یکدیگر ارسال نمایید و …

برنامه یاهو مسنجر آندروید
 
ادامه مطلب برنامه یاهو مسنجر برای گوشی آندروید .
admin بازدید : 59 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود برنامه ویدیو  پلیر آرکوس Archos Video Player برای گوشی های آندروید Android و تبلت های سیستم عامل اندروید مثل گلکسی تب و … این نرم افزار پلیر قدرتمند یک برنامه پخش فیلم است که اکثر فرمت های ویدئو را روی گوشی موبایل یا تبلت شما با کیفیت بالا پخش می کند. کار کردن با این برنامه پلیر جدید راحت است و حجم به نسبت کمی دارد. با کمک این برنامه در صورت تمایل می توانید اطلاعات و تصاویر مربوط به فیلم دلخواه روی گوشی یا تبلت خود را نیز از اینترنت دریافت و مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار پخش فیلم گوشی اندروید تبلت
 
ادامه مطلب ویدئو پلیر ARCHOS گوشی و تبلت اندروید .
 
admin بازدید : 92 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود برنامه همراه بانک پارسیان برای موبایل در فرمت جاوا Java و اندروید Android برای صاحبین حساب نزد شعب بانک پارسیان. مشتریان و صاحبان حساب پارسیان می توانند بدون نیاز به فرستادن پیام کوتاه، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود از کلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده کنند. هم چنین می توانند از جزئیات فعالیتهای بانکی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه بانکی اطلاع یابند. این برنامه کم حجم موبایل برای گوشی های جاوا و آندروید می باشد.

 

دانلود نرم افزار موبایل بانک پارسیان
 
ادامه مطلب نرم افزار همراه بانک پارسیان جاوا و اندروید .
admin بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود برنامه جالب Android whistle finder pro پیدا کردن گوشی موبایل با سوت. حتما برای شما پیش آمده که گوشی خود را جایی گذاشته اید که به یاد نمی آورید و یا موبایل خود را به کودکی داده اید و او آن را در محیط خانه گم کرده است. این اتفاق بدتر می شود اگر تلفن دیگری در دسترس نباشد تا با گوشی هود تماس بگیرید و یا بد تر از آن اینکه گوشیتان در حالت سایلنت Silent باشد!

نرم افزار whistle android finder گوشی شما را با سوت شما پیدا می کند. با دانلود برنامه گوشی یاب اگر فراموش کنید گوشی خود را کجا قرار داده اید کافی است سوت بزنید و گوشی شما شروع به زنگ خوردن می کند و شما به این طریق تلفن همراه خود را در یک سوت پیدا می کنید!

برنامه یافتن گوشی گمشده با سوت فعلا برای گوشی های آندروید برای دانلود است که در پست های بعدی نسخه های دیگر گوشی ها را قرار خواهیم داد.

دانلود نرم افزار پید کردن موبایل با سوت زدن
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار پیدا کردن گوشی با سوت Whistle Android Finder Pro .
admin بازدید : 260 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار موبایل اس ام اس خوان اتومات سیمبین Symbian Talking SMS برای گوشی های سمبیان و نوکیا برای دانلود رایگان از سایت پرشیا جی اس ام. بادانلود نرم افزار sms خوان خودکار موبایل، گوشی شما بلافاصله پس از دریافت پیام کوتاه نام فرستنده پیامک و سپس متن مسیج دریافتی را اتومات می خواند و نیازی به برداشتن گوشی و فشار هیچ دکمه ای نیست.

دانلود نرم افزار sms خوان نوکیا Talking SMS Nokia سیمبین
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار پیامک خوان خودکار نوکیا Talking SMS Symbian^3 S60v3 S60v5 .
admin بازدید : 25 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گوشی نمایش زیرنویس فیلم ام ایکس پلیر Android MX PLAYER برای گوشی های اندروید. نرم افزار ام ایکس پلیر MX Player پخش کننده همه فایل های ویدیویی فرمت های مختلف (AVI, MPEG, MKV, 3gp و …) است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در این پست نسخه آندروید MX Speler که قابلیت پخش زیرنویس فیلم را نیز دارد برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این نرم افزار ویدئو پلیر ادعا دارد که پخش کننده همه فرمت های فیلم روی گوشی موبایل است.

برنامه پخش زیرنویس فیلم روی موبایل دانلود نرم افزار mx speler pro
 
ادامه مطلب برنامه نمایش زیرنویس فیلم موبایل MX Speler Pro .
admin بازدید : 50 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار فوتوفانیا برای گوشی های اندروید Android Photofunia از محبوب ترین برنامه های جالب ادیت عکس موبایل است که در این پس برای دانلود رایگانقرار گرفته است. این نرم افزار ویرایش عکس موبایل بیشتر به خاطر افکت های فوق العاده جالبی که روی عکس های انتخابی شما انجام میدهد بسیار محبوب شد. به عنوان مثال شما تصویر صورت خود را به او می دهید و به انتخاب افکت مورد نظر شما خیلی سریع آن را روی عکسی که مثلا از دیوار چین یا یک فروشگاه بزرگ در اروپا و یا حتی یک مجله معروف جهانی است مونتاژ می کند! جوری که انگار پوستر شما بر روی دیوار چین زده شده یا از نمای یک ساختمان تجاری بزرگ آویزان شده است و یا روی جلد مجله مد چاپ شده است! تصویر مونتاژ شده توسط فوتو فانیا انقدر طبیعی است که شما را متحیر می کند. دانلود رایگان نرم افزار کم حجم Photo Funia برای گوشی موبایل آندروید می باشد.

دانلود نرم افزار مونتاژ عکس موبایل فوتو فانیا
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار فوتوفانیا Photofunia اندروید .
admin بازدید : 295 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار مکالمه رایگان تانگو Tango این روزها از محبوب ترین برنامه های تماس تلفنی رایگان است که با قابلیت مکالمه تصویری مجانی که ایجاد می کند جایگزین مناسبی  برای نرم افزار وایبر viber شده است. در مطالب قبلی تانگو اندروید را برای دانلود رایگان قرار دادیم و در این پست نسخه کامپیوتر تانگو Tango for PC با فرمت exe را برای دانلود ویندوز قرار دادیم. با کمک نرم افزار تانگو کامپیوتر می توانید از طریق PC یا لپ تاپ خود با گوشی دوستان خود در هر کجای دنیا رایگان تماس بگیرید و علاوه بر ارسال متن sms و مکالمه صوتی تصویر یکدیگر را نیز ببینید. برای این کار به اینترنت نیاز دارید. با توجه به اشکالاتی که وایبر در انتقال صدا پیدا کرده است به نظر می رسد نرم افزار تانگو گزینه مناسبی برای تماس تلفنی رایگان باشد.

دانلود تانگو کامپیوتر ویندوز
 
ادامه مطلب نرم افزار تانگو برای کامپیوتر .
admin بازدید : 31 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود واتس اپ جدید گوشی اندروید android whatsapp

نرم افزار واتس اپ whatsapp یک برنامه چت گوشی و پیامک رایگان موبایل است که از طریق آن می توان به دوستان لیست گوشی موبایل contact list خود اس ام اس مجانی فرستاد یا به قولی گپ زد. البته لازمه استفاده از نرم افزار واتس آپاینترنت می باشد. در این پست جدیدترین نسخه واتس اپ اندروید را برای  دانلود رایگان قرار داده ایم که در واتس اپ جدید برخی مشکلات ورژن قبلی رفع شده ونرم افزار whatsapp سرعت بهتری دارد. علاوه بر آن در واتس آپ جدید ویژگیچت گروهی با دوستان فراهم آمده است. ارسال عکس و فیلم هم همانند دیگر نسخه های واتس اپ در این نسخه جدید وجود دارد. تعداد زیادی شکلک های smiley مختلف نیز در این نرم افزار وجود دارد.

 

نرم افزار واتس اپ گوشی اندروید
 
ادامه مطلب واتس اپ اندروید – آخرین نسخه .
admin بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دانلود برنامه موبایل “پک عاشق دوربین” Camera Lover Pack دوربین گوشی تلفن همراه شما هوشمند می شود. این نرم افزار کم حجم موبایل برای گوشی های سیمبین symbian و نوکیا nokia بوده، افکت های جالبی روی عکاسی اضافه می کند که جالب بودن آن تماشای سوژه عکاسی با آن فیلتر قبل از عکس برداری است live effect view . یکی از این افکت ها خنده دار کردن چهره در عکس است. هم چنین  این نرم افزار قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت را به دوربین گوشی شما می دهد. از دیگر قابلیت های آن عکاسی پانوراما اتوماتیک panorama photography است که بسیار حرفه ای عمل می کند. دانلود این نرم افزار موبایل به علاقه مندان عکاسی پیشنهاد می شود.

نرم افزار افکت پانوراما عکاسی پیاپی گوشی سیمبین نوکیا
ادامه مطلب نرم افزار موبایل افکت عکاسی Camera Lover Pack .
admin بازدید : 28 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دانلود نرم افزار موبایل ساعت اقلیم علاوه بر ساعت دقیق ایران و سایر شهرها و کشورهای دنیا، اوقات شرعی شامل اذان صبح، اذان ظهر، اذان مغرب و طلوع و غروب خورشید را در بیش از ۱۲۰۰ شهر ایران وجهان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید، این برنامه کاربردی موبایل برای گوشی های اندروید android برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود نرم افزار موبایل ساعت کشورهای دنیا اقلیم اوقات شرعی اذان
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار ساعت ها برای موبایل .
admin بازدید : 24 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مسنجر فیس بوک: چیت چت Chit Chat

 با دانلود نرم افزار چیت چت فیسبوک ChitChat facebook messenger برای گفتگو با دوستان فیسبوک دیگر لازم نیست صفحه فیسبوک خود را در اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس یا … باز کنید و از چت کند و پر اشکال داخل وب بروزر برای گفتگو با دوستان استفاده کنید. با دانلود چیت چت یک مسنجر فیس بوک که مستقل از سایت فیس بوک است را روی کامپیوتر خود داشته باشید. از قابلیت های نرم افزار چت فیس بوک ChitChat می توان به تغییر فونت نوشته پیام شما، تغییر رنگ و اندازه متن شما، ذخیره پیام های شما به صورت آرشیو، انتخاب اینویزیبل، آفلاین یا آنلاین بودن، مخفی کردن نرم افزار با فشار دکمه های ctrl + m اشاره کرد. وقتی دوستان شما از فیسبوک log in یا log out می کنند یا به قولی وارد چت facebook می شوند نرم افزار چیتچت با صدای آلارم شما را مطلع می کند، هم چنین وقتی دوست شما به شما مسیج می زند این برنامه شما را با صدایی مطلع می کند که البته می توان صدای این نرم افزار را غیر فعال کرد.

دانلود نرم افزار چیت چت chitchat
 
ادامه مطلب نرم افزار ChitChat مسنجر فیس بوک .
admin بازدید : 46 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار موبایل پیرکردن صورت Android Hourface Aging

 دانلود نرم افزارهای متنوع ادیت عکس گوشی مانند فوتوشاپ موبایل، فوتوفانیا، اینستاگرام و … را در مطالب قبل برای دانلود رایگان قرار دادیم که می توانید از قسمت جستجوی سایت آن نرم افزارها را پیدا کرده و دانلود نمایید. اما نرم افزار پیر کردن چهره Hourface 3D Aging Photo یک نرم افزار جالب ویرایش تصویر چهره برای گوشی آندروید است که کافی است شما عکس صورت خود یا فرد مورد نظرتان را به آن بدهید و با چرخاندن گوشی قیافه پیری و چهره ی دوران سالخوردگی خود را مشاهده نمایید! نرم افزار پیرکننده چهره با ایجاد چین و چروک روی صورت و اجرای افکت های منحصر به فرد Hourface چهره شما را طوری گریم می کند می کند که شما قیافه دوران پیری خود را هم اکنون ببینید!

نرم افزار پیر کردن صورت
 
ادامه مطلب نرم افزار پیر کردن چهره آندروید HourFace: 3D Aging Photo .
admin بازدید : 253 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار چت و تماس رایگان Symbian WeChat برای گوشی های نوکیا و سیمبین سری ۶۰

در مطالب قبلی دانلود نسخه سیمبین ۳ نرم افزار وی چت برای گوشی های لمسی نوکیا و سایر گوشی های سیمبیان و هم چنین نسخه اندروید ویچت را قرار دادیم و بنا به درخواست شما این بار نسخه سیمبین S60V3 و S60V5 نرم افزار wechat را برای دانلود رایگان قرار دادیم. شایان ذکر است این نرم افزار هاآخرین نسخه برنامه وی چت سیمبین هستند. همانطور که می دانید نرم افزار وی چت قابلیت ارسال پیام کوتاه رایگان، ارسال پیام صوتی، مکالمه صوتی و تصویری (تماس تلفنی ویدیویی) مجانی را فراهم می کند و این روزها از نرم افزار مشابه خود یعنی وایبر محبوب تر شده است. با دانلود و نصب نرم افزار wechat symbian s60 می توانید با لیست تماس گوشی موبایل خود رایگان ارتباط sms یا تلفنی برقرار کنید، فایل عکس و فیلم برای یکدیگر بفرستید و … البته لازمه آن اینترنت است و طرف مقابلتان نیز می باسیت نرم افزار ویچت را دانلود و روی گوشی خود نصب داشته باشند.

ویچت گوشی سیمبین
 
ادامه مطلب ورژن جدید ویچت سیمبین s60 .
admin بازدید : 15 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مسیر یاب Quick Route v.1.1 که قابلیت این را دارد که مسیریا آدرسی که شما تاکنون به آنجا نرفته اید یا نمی شناسید را با مشخصات کامل و راحت ترین مسیر به شما نشان می دهد و راهیابی انواع مسیر های دوچرخه, پیاده, سواری, اتوبوس, قطار ,کشتی و مترو که این نرم افزار  بروی گوشی های آیفون ,آیپاد ,آیپد لمسی قابل نصب می باشد


 http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a2/675747.jpg

 

دانلود نرم افزار مسیر یاب Quick Route مخصوص آیفون

 

admin بازدید : 19 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
رم افزار Piano Perfect یک نوع سرگرمی برای گوشی های اندروید محسوب میشود. این نرم افزار یک شبیه ساز پیانو است که به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی یک پیانوی واقعی با تمام نت ها و کلید ها را در گوشی خود داشته باشند. شما میتوانید پیانو بنوازید و آهنگ خود را در گوشی سیو کنید و از آن به عنوان موزیک یا زنگ موبایل خود استفاده کنید.


پیانو در اندروید Piano Perfect

 

پیانو در اندروید Piano Perfect

 

admin بازدید : 331 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

با کمک نرم افزار Shake Phone  شما میتوانید با تکان دادن گوشی خود به طرفین آهنگ در حال پخش را عوض نمایید. یکی از ویژگیهای دیگر برنامه این است که……….

نرم افزار موبایل تغییر آهنگ با لرزش دست
 
ادامه مطلب عوض کردن موزیک با تکان دادن گوشی .
admin بازدید : 25 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

کامل ترین برنامه یاهو مسنجر تحت جاوا را برای دانلود قرار می دهیم .

حجم فایل :  ۱mb

نوع فایل : فشرده rar.

یاهو - پرشیا جی اس ام
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار چت برای موبایل .
admin بازدید : 40 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مسنجر فیس بوک: چیت چت Chit Chat

 با دانلود نرم افزار چیت چت فیسبوک ChitChat facebook messenger برای گفتگو با دوستان فیسبوک دیگر لازم نیست صفحه فیسبوک خود را در اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس یا … باز کنید و از چت کند و پر اشکال داخل وب بروزر برای گفتگو با دوستان استفاده کنید. با دانلود چیت چت یک مسنجر فیس بوک که مستقل از سایت فیس بوک است را روی کامپیوتر خود داشته باشید. از قابلیت های نرم افزار چت فیس بوک ChitChat می توان به تغییر فونت نوشته پیام شما، تغییر رنگ و اندازه متن شما، ذخیره پیام های شما به صورت آرشیو، انتخاب اینویزیبل، آفلاین یا آنلاین بودن، مخفی کردن نرم افزار با فشار دکمه های ctrl + m اشاره کرد. وقتی دوستان شما از فیسبوک log in یا log out می کنند یا به قولی وارد چت facebook می شوند نرم افزار چیتچت با صدای آلارم شما را مطلع می کند، هم چنین وقتی دوست شما به شما مسیج می زند این برنامه شما را با صدایی مطلع می کند که البته می توان صدای این نرم افزار را غیر فعال کرد.

دانلود نرم افزار چیت چت chitchat
 
ادامه مطلب نرم افزار ChitChat مسنجر فیس بوک .
admin بازدید : 35 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود کتاب ۵۰۴ Absolutely Essential Words موبایل Java

حتما کتاب آموزش زبان ۵۰۴ کلمه ضروری انگلیسی را می شناسید، یکی از بهترین و پرفروش ترین کتابهای آموزشی زبان انگلیسی که در ۴۲ درس با موضوعات متنوع ۵۰۴ واژه اساسی و ضروری پر کاربرد زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این کتاب از کتابهای خواندنی ضروری کنکورهای مختلف کارشناسی ارشد بوده که به بهترین شکل لغات انگلیسی را آموزش می دهد تا هرگز فراموش نشود. علاوه بر درس ها شامل فلش کارت لغات می باشد. در این پستدانلود نسخه موبایل جاوا کتاب ۵۰۴ Absolutely Essential Words java برای گوشی هایی که فرمت Java را پشتیبانی می کنند (اکثر گوشیها: نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون و …) برای دانلود رایگان قرار داده ایم. نرم افزار آموزش زبان ۵۰۴ کلمه ضروری زبان انگلیسی موبایل شامل:

  • آموزش ۵۰۴ لغت کاربردی انگلیسی به صورت درس به درس
  • فونوتیک هر لغت به همراه معنی انگلیسی و ۳ مثال (کاربرد در جملات)
  • فلش کارت برای بهتر به خاطر سپردن لغات به همراه معنی (سیستم لایتنر)
  • قسمت جستجو در کتاب (اعم از لغت، معنی، مثالها)
  • و …
کتاب 504 essential words موبایل
 
ادامه مطلب نرم افزار کتاب ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی گوشی جاوا .
admin بازدید : 20 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

این بار سایت پرشیا جی اس ام مجموعه ۴ تم جدید و زیبا برای گوشیهای سری ۶۰ ورژن ۳ با رنگبندی های مشکی برای شما دوستان عزیز تهیه کرده است. این تم ها از کیفیت خیلی مطلوبی . . .

تم برای موبایل , دانلود تم برای موبایل , دانلود تم سیمبین , دانلود سیمبین , دانلود تم سیمبین برای موبایل
 
ادامه مطلب دانلود مجموعه ۴ تم جدید و زیبا برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ .
admin بازدید : 26 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

پرشیا جی اس ام این بار یک تم زیبا برای موبایل های سیمبین برای شما کاربران عزیز تدارک دیده است . پس زمینه این تم از یک عکس خیره کننده فوتوشاپی استفاده شده است که . . .

دانلود تم موبایل , تم برای نوکیا , تم برای موبایل ,دانلود برای سیمبین ,تم برای سیمبین
 
ادامه مطلب دانلود تم بسیارزیبا برای موبایل – سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ .
admin بازدید : 35 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

دیگه وقتی موبایل تون زنگ میخوره نیاز نیست به عکس کوچک مخاطب با دقت نگاه کنید که ببینید کیه که با شما تماس گرفته . با استفاده از نرم افزار BIG Caller ID می توانید عکس مخاطبین خود را در . . .

نرم افزار فول اسکرین برای موبایل , دانلود نرم افزار آندروید , نرم افزار تمام صفحه موبایل , دانلود آندروید , دانلود نرم افزار Full Screen
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار نمایش کامل عکس مخاطبین در موبایل – آندروید .
admin بازدید : 69 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

به وسیله نرم افزار جالب FaceLab که برای کوشی های اندروید (android) شما میتوانید عکس چهره دوستان خود را با گوشیتان بگیرید و سپس تغییر دلخواه داده و به شکل خنده دار و عجیب تبدیل کنید. برای این کار با مزه فقط کافیست که از چهره افراد به صورت مستقیم با دوربین گوشی عکس گرفته و سپس با داانلود نرم افزار FaceLab از چهره های عکس برداری شده چهره های جدید با نمک بسازید.

نرم افزار موبایل تغییر چهره، تغییر شکل صورت خنده دار
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار ایجاد عکس های خنده دار Face Lab v1.0.0 .
admin بازدید : 22 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

تم (Theme) بسیار زیبا و خیلی جالب ZipperHD v3.4  برای گوشی های سیستم عامل اندروید Android 1.6 و بالاتر طراحی شده که طرح یک زیپ را دارد و با قابلیت کاربردی واقعا مناسب تصویر Home Screen گوشی موبایل شما را مثل یک زیپ خواهد ساخت به طوریکه قفل صفحه گوشی تلفن همراه شما با باز کردن زیپ غیر فعال و گوشی آماده کار می شود و با بستن آن گوشی قفل می شود. این تم موبایل از جمله برنامه های محبوب مناسب گوشی های آندروید بوده و هست.

دانلود نرم افزار موبایل zip
 
ادامه مطلب دانلود تم بسیار زیبا و متفاوت Zipper HD .
admin بازدید : 29 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

در این مطلب، نسخه جدید یکی از بهترین لانچر های اندروید را به شما معرفی میکنیم. این لانچر میتواند ظاهر و منو های گوشی اندرویدی شما را شبیه به آیفون کند.

 

نرم افزار iLauncher که اکنون نسخه 2.3 آن ارائه شده است، شامل آیکون ها و افکت های آیفون میباشد. این لانچر همچنین صفحه Home Screen موبایل اندرویدی شما را تغییر میدهد تا شبیه به آیفون شود.

 

از سایر امکانات این لانچر زیبا و قدرتمند میتوان به حرکت آسان و زیبا بین صفحات، امکان ویرایش با نگه داشتن انگشت روی هر آیکون، امکان جستجوی سریع فایل ها، و ... اشاره کرد.

 

این لانچر زیبا علاوه بر موبایل های اندرویدی، روی تبلت های مجهز به سیستم عامل Android هم قابل نصب میباشد.



 دانلود نرم افزار موبایل
 
 
admin بازدید : 16 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

امروزه بسیاری از ما از گوشی های موبایل خود برای اتصال به اینترنت و مشاهده وب سایت ها استفاده میکنیم. هرچند تمام گوشی های موبایل مجهز به مرورگر مخصوص به خود هستند، اما شما میتوانید با نصب مرورگرهای محبوبی مثل Google Chrome در موبایل تان، صفحات اینترنت را سریع تر و راحت تر مشاهده کنید. و از امکانات مختلف این مرورگرها استفاده نمایید.

 

در این مطلب، نسخه جدید مرورگر گوگل کروم را که مخصوص سیستم عامل iOS میباشد آماده کرده ایم. این مرورگر روی گوشی های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل نصب میباشد.

 

بنابر این اگر موبایل iPhone یا تبلت iPad دارید این مطلب را از دست ندهید.



 دانلود نرم افزار موبایل

admin بازدید : 18 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

توسط نرم افزار Fun Voice Changing میتوانید صدای خود را توسط موبایل ضبط کنید و سپس آن را با افکت های با مزه و به شکل های مختلف گوش کنید. مثلا صدای خود را از زبان یک روح یا موجود فضایی و یا حتی حیوانات بشنوید! این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و میتواند حسابی شما و دوستانتان را بخنداند!

 

این برنامه مخصوص موبایل های آیفون میباشد.



 دانلود نرم افزار موبایل

admin بازدید : 40 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

در این پست دانلود نرم افزار اسکلت سخنگو Talking Skeleton را برای گوشی موبایل آندروید Android قرار دادیم. در این برنامه اسکلت خنده دارحرف های  شما را با صدای بامزه خود تکرار می کند و گیتار می نوازد و آواز می خواند، سیگار می کشد و کارهای دیگر انجام می دهد. این برنامه همانند نرم افزار سگ سخنگو talking teddy می باشد که در پست های قبلی برای download قرار دادیم.

دانلود برنامه اسکلت تکرار حرف، نرم افزار گوشی اندروید android
 
ادامه مطلب دانلود برنامه اسکلت سخنگو موبایل Talking Skeleton .

 

admin بازدید : 33 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود اینستاگرام اندروید Android Instagram

نرم افزار اندروید Android اینستاگرام Instagram یک برنامه جالب موبایل که با دانلود و نصب آن می توانید عکس های خود را با افکت های جذاب این برنامه ویرایش کرده و به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (share کنید). از ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار گوشی اینستاگرام اندروید ساده بودن کار کردن با این برنامه است. برنامه instagram فضای کاری بسیار مشخصی دارد و هرگز شما به سرعت عکس های خود را ادیت کرده و در صورت تمایل در صفحه پروفایل خود قرار می دهید.

دانلود نرم افزار اینستاگرام instagram ویرایشگر عکس های موبایل
 
ادامه مطلب نرم افزار اینستاگرام instagram ویرایش عکس موبایل .

 

admin بازدید : 286 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

یوسی بروزر آیفون iPhone UC Browser برای دانلود رایگان از سایت پرشیا جی اس ام

نرم افزار مرورگر یو سی محبوب ترین برنامه نمایش صفحات اینترنت می باشد که فونت های فارسی را در سایت های ایرانی به درستی نمایش می دهد و سرعت لود صفحات وب روی گوشی موبایل را بالا می برد. در پست های قبلی ورژن های دیگر نرم افزار یو سی (سیمبین، جاوا و ویندوزفون) را برای دانلود گذاشتیم و این بار آخرین نسخه برنامه UC ورژن ۸٫۹ برای گوشی های آیفن را قرار دادیم. اگر فونت های سایت های فارسی در گوشی آی فون شما به هم رخته است راه حل این مشکل سایتهای فارسی روی موبایل، نرم افزار uc browser می باشد.یوسی بروزر آیفون سرعت لود صفحات روی گوشی را نیز افزایش می دهد.

دانلود نرم افزار یوسی بروزر گوشی اپل
 
ادامه مطلب نرم افزار یو سی بروزر Uc browser آیفون ورژن ۸٫۹ .
admin بازدید : 167 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دانلود نرم افزار چت گوشی جاوا ای بادی java ebuddy می توانید با گوشی موبایل خود با دوستان یاهو مسنجر Yahoo messenger، گوگل تاک Google Talk،  فیس بوک Facebook و یا msn یا myspace گپ بزنید و در واقع با دانلود رایگان این برنامه چت موبایل تمامی نرم افزارهای چت اینترنتی را یکجا روی گوشی خود خواهید داشت. کار با نرم افزار ایبادی بسیار آسان است. فقط کافیست آی دی خود را در جای مشخص شده این برنامه تایپ کنید. مثلا اگر می خواهید از yahoo messenger استفاده کنید، آی دی یاهو مسنجر خود را در جای مشخص شده تایپ می کنید و به راحتی وارد مسنجر خود می شوید و با دوستان خود چت می کنید. نرم افزار مسنجر ebuddy یک نرم افزار کم حجم گوشی است که بنا به درخواست دوستان پرشیا جی اس ام مبنی بر دانلود برنامه جاوا برای موبایل، برای دانلود قرار دادیم.

نرم افزار ای بادی جاوا مسنجر موبایل
 
ادامه مطلب نرم افزار چت گوشی جاوا eBuddy .
admin بازدید : 33 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود اسکرین سیور زیبای نمای برج پیزای پاریس در شب که بر روی تمامی گوشیهای موبایل (نوکیا، سامسونگ، آیفون، سونی، سونی اریکسون، اچ تی سی، ال جی و …) قابل نصب است چون یک فایل تصویری gif است.

Screen saver زیبا برای گوشی
 
ادامه مطلب اسکرین سیور زیبا برای گوشی Mobile Screen Saver .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه نوع نرم افزاری روی سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 8,410