loading...
مهران دانلود
admin بازدید : 260 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار موبایل اس ام اس خوان اتومات سیمبین Symbian Talking SMS برای گوشی های سمبیان و نوکیا برای دانلود رایگان از سایت پرشیا جی اس ام. بادانلود نرم افزار sms خوان خودکار موبایل، گوشی شما بلافاصله پس از دریافت پیام کوتاه نام فرستنده پیامک و سپس متن مسیج دریافتی را اتومات می خواند و نیازی به برداشتن گوشی و فشار هیچ دکمه ای نیست.

دانلود نرم افزار sms خوان نوکیا Talking SMS Nokia سیمبین
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار پیامک خوان خودکار نوکیا Talking SMS Symbian^3 S60v3 S60v5 .
admin بازدید : 25 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گوشی نمایش زیرنویس فیلم ام ایکس پلیر Android MX PLAYER برای گوشی های اندروید. نرم افزار ام ایکس پلیر MX Player پخش کننده همه فایل های ویدیویی فرمت های مختلف (AVI, MPEG, MKV, 3gp و …) است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در این پست نسخه آندروید MX Speler که قابلیت پخش زیرنویس فیلم را نیز دارد برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این نرم افزار ویدئو پلیر ادعا دارد که پخش کننده همه فرمت های فیلم روی گوشی موبایل است.

برنامه پخش زیرنویس فیلم روی موبایل دانلود نرم افزار mx speler pro
 
ادامه مطلب برنامه نمایش زیرنویس فیلم موبایل MX Speler Pro .
admin بازدید : 50 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار فوتوفانیا برای گوشی های اندروید Android Photofunia از محبوب ترین برنامه های جالب ادیت عکس موبایل است که در این پس برای دانلود رایگانقرار گرفته است. این نرم افزار ویرایش عکس موبایل بیشتر به خاطر افکت های فوق العاده جالبی که روی عکس های انتخابی شما انجام میدهد بسیار محبوب شد. به عنوان مثال شما تصویر صورت خود را به او می دهید و به انتخاب افکت مورد نظر شما خیلی سریع آن را روی عکسی که مثلا از دیوار چین یا یک فروشگاه بزرگ در اروپا و یا حتی یک مجله معروف جهانی است مونتاژ می کند! جوری که انگار پوستر شما بر روی دیوار چین زده شده یا از نمای یک ساختمان تجاری بزرگ آویزان شده است و یا روی جلد مجله مد چاپ شده است! تصویر مونتاژ شده توسط فوتو فانیا انقدر طبیعی است که شما را متحیر می کند. دانلود رایگان نرم افزار کم حجم Photo Funia برای گوشی موبایل آندروید می باشد.

دانلود نرم افزار مونتاژ عکس موبایل فوتو فانیا
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار فوتوفانیا Photofunia اندروید .
admin بازدید : 295 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار مکالمه رایگان تانگو Tango این روزها از محبوب ترین برنامه های تماس تلفنی رایگان است که با قابلیت مکالمه تصویری مجانی که ایجاد می کند جایگزین مناسبی  برای نرم افزار وایبر viber شده است. در مطالب قبلی تانگو اندروید را برای دانلود رایگان قرار دادیم و در این پست نسخه کامپیوتر تانگو Tango for PC با فرمت exe را برای دانلود ویندوز قرار دادیم. با کمک نرم افزار تانگو کامپیوتر می توانید از طریق PC یا لپ تاپ خود با گوشی دوستان خود در هر کجای دنیا رایگان تماس بگیرید و علاوه بر ارسال متن sms و مکالمه صوتی تصویر یکدیگر را نیز ببینید. برای این کار به اینترنت نیاز دارید. با توجه به اشکالاتی که وایبر در انتقال صدا پیدا کرده است به نظر می رسد نرم افزار تانگو گزینه مناسبی برای تماس تلفنی رایگان باشد.

دانلود تانگو کامپیوتر ویندوز
 
ادامه مطلب نرم افزار تانگو برای کامپیوتر .
admin بازدید : 31 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود واتس اپ جدید گوشی اندروید android whatsapp

نرم افزار واتس اپ whatsapp یک برنامه چت گوشی و پیامک رایگان موبایل است که از طریق آن می توان به دوستان لیست گوشی موبایل contact list خود اس ام اس مجانی فرستاد یا به قولی گپ زد. البته لازمه استفاده از نرم افزار واتس آپاینترنت می باشد. در این پست جدیدترین نسخه واتس اپ اندروید را برای  دانلود رایگان قرار داده ایم که در واتس اپ جدید برخی مشکلات ورژن قبلی رفع شده ونرم افزار whatsapp سرعت بهتری دارد. علاوه بر آن در واتس آپ جدید ویژگیچت گروهی با دوستان فراهم آمده است. ارسال عکس و فیلم هم همانند دیگر نسخه های واتس اپ در این نسخه جدید وجود دارد. تعداد زیادی شکلک های smiley مختلف نیز در این نرم افزار وجود دارد.

 

نرم افزار واتس اپ گوشی اندروید
 
ادامه مطلب واتس اپ اندروید – آخرین نسخه .

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه نوع نرم افزاری روی سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 628
  • بازدید کلی : 8,392