loading...
مهران دانلود
admin بازدید : 20 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دانلود برنامه موبایل “پک عاشق دوربین” Camera Lover Pack دوربین گوشی تلفن همراه شما هوشمند می شود. این نرم افزار کم حجم موبایل برای گوشی های سیمبین symbian و نوکیا nokia بوده، افکت های جالبی روی عکاسی اضافه می کند که جالب بودن آن تماشای سوژه عکاسی با آن فیلتر قبل از عکس برداری است live effect view . یکی از این افکت ها خنده دار کردن چهره در عکس است. هم چنین  این نرم افزار قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت را به دوربین گوشی شما می دهد. از دیگر قابلیت های آن عکاسی پانوراما اتوماتیک panorama photography است که بسیار حرفه ای عمل می کند. دانلود این نرم افزار موبایل به علاقه مندان عکاسی پیشنهاد می شود.

نرم افزار افکت پانوراما عکاسی پیاپی گوشی سیمبین نوکیا
ادامه مطلب نرم افزار موبایل افکت عکاسی Camera Lover Pack .
admin بازدید : 28 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

با دانلود نرم افزار موبایل ساعت اقلیم علاوه بر ساعت دقیق ایران و سایر شهرها و کشورهای دنیا، اوقات شرعی شامل اذان صبح، اذان ظهر، اذان مغرب و طلوع و غروب خورشید را در بیش از ۱۲۰۰ شهر ایران وجهان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید، این برنامه کاربردی موبایل برای گوشی های اندروید android برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود نرم افزار موبایل ساعت کشورهای دنیا اقلیم اوقات شرعی اذان
 
ادامه مطلب دانلود نرم افزار ساعت ها برای موبایل .
admin بازدید : 24 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مسنجر فیس بوک: چیت چت Chit Chat

 با دانلود نرم افزار چیت چت فیسبوک ChitChat facebook messenger برای گفتگو با دوستان فیسبوک دیگر لازم نیست صفحه فیسبوک خود را در اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس یا … باز کنید و از چت کند و پر اشکال داخل وب بروزر برای گفتگو با دوستان استفاده کنید. با دانلود چیت چت یک مسنجر فیس بوک که مستقل از سایت فیس بوک است را روی کامپیوتر خود داشته باشید. از قابلیت های نرم افزار چت فیس بوک ChitChat می توان به تغییر فونت نوشته پیام شما، تغییر رنگ و اندازه متن شما، ذخیره پیام های شما به صورت آرشیو، انتخاب اینویزیبل، آفلاین یا آنلاین بودن، مخفی کردن نرم افزار با فشار دکمه های ctrl + m اشاره کرد. وقتی دوستان شما از فیسبوک log in یا log out می کنند یا به قولی وارد چت facebook می شوند نرم افزار چیتچت با صدای آلارم شما را مطلع می کند، هم چنین وقتی دوست شما به شما مسیج می زند این برنامه شما را با صدایی مطلع می کند که البته می توان صدای این نرم افزار را غیر فعال کرد.

دانلود نرم افزار چیت چت chitchat
 
ادامه مطلب نرم افزار ChitChat مسنجر فیس بوک .
admin بازدید : 46 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار موبایل پیرکردن صورت Android Hourface Aging

 دانلود نرم افزارهای متنوع ادیت عکس گوشی مانند فوتوشاپ موبایل، فوتوفانیا، اینستاگرام و … را در مطالب قبل برای دانلود رایگان قرار دادیم که می توانید از قسمت جستجوی سایت آن نرم افزارها را پیدا کرده و دانلود نمایید. اما نرم افزار پیر کردن چهره Hourface 3D Aging Photo یک نرم افزار جالب ویرایش تصویر چهره برای گوشی آندروید است که کافی است شما عکس صورت خود یا فرد مورد نظرتان را به آن بدهید و با چرخاندن گوشی قیافه پیری و چهره ی دوران سالخوردگی خود را مشاهده نمایید! نرم افزار پیرکننده چهره با ایجاد چین و چروک روی صورت و اجرای افکت های منحصر به فرد Hourface چهره شما را طوری گریم می کند می کند که شما قیافه دوران پیری خود را هم اکنون ببینید!

نرم افزار پیر کردن صورت
 
ادامه مطلب نرم افزار پیر کردن چهره آندروید HourFace: 3D Aging Photo .
admin بازدید : 253 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار چت و تماس رایگان Symbian WeChat برای گوشی های نوکیا و سیمبین سری ۶۰

در مطالب قبلی دانلود نسخه سیمبین ۳ نرم افزار وی چت برای گوشی های لمسی نوکیا و سایر گوشی های سیمبیان و هم چنین نسخه اندروید ویچت را قرار دادیم و بنا به درخواست شما این بار نسخه سیمبین S60V3 و S60V5 نرم افزار wechat را برای دانلود رایگان قرار دادیم. شایان ذکر است این نرم افزار هاآخرین نسخه برنامه وی چت سیمبین هستند. همانطور که می دانید نرم افزار وی چت قابلیت ارسال پیام کوتاه رایگان، ارسال پیام صوتی، مکالمه صوتی و تصویری (تماس تلفنی ویدیویی) مجانی را فراهم می کند و این روزها از نرم افزار مشابه خود یعنی وایبر محبوب تر شده است. با دانلود و نصب نرم افزار wechat symbian s60 می توانید با لیست تماس گوشی موبایل خود رایگان ارتباط sms یا تلفنی برقرار کنید، فایل عکس و فیلم برای یکدیگر بفرستید و … البته لازمه آن اینترنت است و طرف مقابلتان نیز می باسیت نرم افزار ویچت را دانلود و روی گوشی خود نصب داشته باشند.

ویچت گوشی سیمبین
 
ادامه مطلب ورژن جدید ویچت سیمبین s60 .

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه نوع نرم افزاری روی سایت قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 8,411